Smluvní podmínky a reklamační řád
-
Smluvní podmínky
-
Tyto smluvní podmínky se vztahují na nákup v našem obchodě www.kaminek-vyroba.webnode.cz. Smluvní podmínky upřednostňují práva nakupujícího a prodávajícího.
-
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
-
Vytvořením a odesláním objednávky se zákazník stvrzuje k tomu, že byl obeznámen s těmito smluvními podmínkami a reklamačním řádem a plně je respektuje.
-
Kupní smluva vzniká až teprve v momentě, kdy si zákazník převezme svoji objednávku do vlastních rukou (od společnosti Česká pošta nebo při osobním vyzvednutí). Vytvořená objednáka je pouze návrh kupní smlouvy. Tudíž ji může zákazník i prodávající měnit až do doby, než bude zásilka odevzdána k odeslání (na pobočku České pošty).
-
Podmínkou pro vytvoření objednávky je řádné vypsání objednávky do e-mailu a e-mailem odesláno na danou adresu pro přijímání objednávek (crhonkova.dana@gmail.com).
-
Jakmile prodávající obdrží objednávku, dostává se k citlivým údajům nakupujícího. Tyto údaje nemohou být prodávajícím nijak zneužity a musí sloužit pouze pro účel zpracování a odeslání objednávky.
-
Vlastnické právo vzniká až v momentě, kdy zákazník převezme a zaplatí objednávku.
-
Odstoupení od kupní smlouvy - zákazník
-
Kupující má právo dle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a to bez udání důvodů. Toto zboží může vrátit, ale samozřejmě jen v případě, že zboží je nepoškozené, bez známek užívání a v původním obalu. Jakmile prodávající obdrží toto vrácené zboží, musí odeslat nakupujícímu zpět platbu za toto zboží a náklady spojené s přepravou balíčku (dobírku).
-
Odstoupení od kupní smlouvy - prodávající
-
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že materiál na výrobu objednávky již není skladem nebo je vyprodán.
-
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud není řádně vyplněný objednávkový formulář.
-
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud uvedené IČO není uvedeno v obchodním rejstříku nebo je živnost zrušena.
-
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud zákazník opakovaně nevyzvedl svoji objednávku na pobočce České pošty a vyhrazuje si právo přestat dodávat zboží takovému zákazníkovi.
-
Reklamační řád
Veškeré reklamace budou vyřízeny dle tohoto reklamačního řádu a také v souladu s ustanovaním zákona č.40/1964 Sb.
-
V momentě, kdy je doručována zákazníkovi zásilka, je nutné, aby si zákazník překontroloval obal zásilky, zdali někde nění silně poškozen. Pokud balíček prokazuje známky poškozené, je nutné toto řešit přímo s dopravcem. Sepíše zápis o nepřevzetí z důvodu POŠKOZENÍ zásilky. Jakmile toto zákazník provede, je potřeba, aby co nejdříve o této skutečnosti informoval prodávajícího.
-
Dále doporučujeme, aby zákazník ještě v přítomnosti dopravce zkontroloval obsah balíčku. V případě, že by bylo zboží poškozeno přepravou, je nutné zachovat se stejně jako v bodě č. 1. Na případné poškození způsobené přepravou nebude brát prodávající při reklamaci zřetel! Taková reklamace nebude uznána!
-
I při osobním odběru je dobré překontrolovat obsah balíčku, na takové pozdější reklamace nemusí brát prodávající zřetel.
-
Záruční doba je v souladu s Občanským zákoníkem stanovena na dobu 24 měsíců a vzniká v den převzetí zboží zákazníkem, ale to jen v případě, že nejsou porušovány bezpečnostní pokyny k udržování produktu. Dále pokud produkt není poničen špatnou manipulací.
-
Na šperky z bižuterní kovy působí přírodní živly, jako je slunce, voda, vítr, mráz, déšť - tímto šperky mohou ztratit svůj lesk i barvu, dále na šperky může negativně působit i tzv. agresivní pot, chlor, sauna, apod.. - na tyto změny se nevztahuje reklamace ani záruka!
-
V případě, že je uznaná reklamace na nějaký produkt, tento produkt bude opraven nebo vyměněn a odeslán zpět zákazníkovi.
-
Pokud zákazník odesílá prodávajícímu zboží na reklamaci, je nutné, aby zboží nezasílal na dobírku, ale jako obyčejný nebo cenný balík.
-
PRODÁVAJÍCÍ NEODPOVÍDÁ ZA VADY VZNIKLÉ NEVHODNOU MANIPULACÍ A NA ŠKODY VZNIKLÉ VIDITELNÝM MECHANICKÝM POŠKOZENÍM.
- Reklamace vyřizujte prosím na této adrese: Dana Crhonková, Holštejn 63, 679 13
-
zákazník musí předem informovat prodávajícího o tom, že zasílá produkt k reklamaci (crhonkova.dana@gmail.com)
-
k produktu, který zasílá zákazník k reklamaci musí být přiložena kopie účtenky/dokladu, u nového zboží původní obal a HLAVNĚ přiložen lístek s popisem a vady a podpisem zákazníkem (s tímto Vám rád pomůže sám prodávající - crhonkova.dana@gmail.com, 723 433 767)
-
ZÁVĚREM
-
Odesláním objednávky kupující plně akceptuje a respektuje ustanovaní smluvních podmínek a reklamačního řádu ve znění platném v den odeslání objednávky. V situacích, které nejsou uvedeny v těchto smluvních podmínkách a reklamačním řádu se prodávající a kupující řídí platnými právními úpravamy, především Obchodním a Občanským zákoníkem.
POŠTOVNÉ A BALNÉ
- Česká pošta - dobírka
- Osobní vyzvednutí u nás 0,-
- Osobní rozvoz (nad 30kg)
CHCETE DOPRAVU ZDARMA?
- MO objednávka min. 990,- POŠTOVNÉ ZDARMA!
- zasíláme Českou poštou
- VO objednávka min. 2000,- POŠTOVNÉ ZDARMA!
- zasíláme Českou poštou
CENÍK ZA DOBÍRKU:
- 79,- Kč (do 5kg)
- 119,- Kč (od 5 do 10kg)
- 149,- Kč (od 10 do 15kg)
- 179,- Kč (od 15 do 30kg)
- 199,- Kč (nad 30kg, os. rozvoz)
DODACÍ LHŮTA OBJEDNÁVKY
- Objednávka za MO (maloobchodní ceny) má dodací lhůtu 2 až 7 prac. dnů ode dne, kdy Vám prodávající potvrdí a schválí objednávkový formulář/objednávkový e-mail
- Objednávka za VO (velkoobchodní ceny) má dodací lhůtu 5 až 14 prac. dnů ode dne, kdy Vám prodávající potvrdí a schválí objednávkový formulář/objednávkový e-mail