Smluvní podmínky a reklamační řád

  • Smluvní podmínky

  1. Tyto smluvní podmínky se vztahují na nákup v našem obchodě www.kaminek-vyroba.webnode.cz. Smluvní podmínky upřednostňují práva nakupujícího a prodávajícího.

  • Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Vytvořením a odesláním objednávky se zákazník stvrzuje k tomu, že byl obeznámen s těmito smluvními podmínkami a reklamačním řádem a plně je respektuje. 

  2. Kupní smluva vzniká až teprve v momentě, kdy si zákazník převezme svoji objednávku do vlastních rukou (od společnosti Česká pošta nebo při osobním vyzvednutí). Vytvořená objednáka je pouze návrh kupní smlouvy. Tudíž ji může zákazník i prodávající měnit až do doby, než bude zásilka odevzdána k odeslání (na pobočku České pošty).

  3. Podmínkou pro vytvoření objednávky je řádné vypsání objednávky do e-mailu a e-mailem odesláno na danou adresu pro přijímání objednávek (crhonkova.dana@gmail.com). 

  4. Jakmile prodávající obdrží objednávku, dostává se k citlivým údajům nakupujícího. Tyto údaje nemohou být prodávajícím nijak zneužity a musí sloužit pouze pro účel zpracování a odeslání objednávky. 

  5. Vlastnické právo vzniká až v momentě, kdy zákazník převezme a zaplatí objednávku.

  • Odstoupení od kupní smlouvy - zákazník

  1. Kupující má právo dle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a to bez udání důvodů. Toto zboží může vrátit, ale samozřejmě jen v případě, že zboží je nepoškozené, bez známek užívání a v původním obalu. Jakmile prodávající obdrží toto vrácené zboží, musí odeslat nakupujícímu zpět platbu za toto zboží a náklady spojené s přepravou balíčku (dobírku).

  • Odstoupení od kupní smlouvy - prodávající

  1. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že materiál na výrobu objednávky již není skladem nebo je vyprodán. 

  2. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud není řádně vyplněný objednávkový formulář.

  3. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud uvedené IČO není uvedeno v obchodním rejstříku nebo je živnost zrušena.

  4. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud zákazník opakovaně nevyzvedl svoji objednávku na pobočce České pošty a vyhrazuje si právo přestat dodávat zboží takovému zákazníkovi.

  • Reklamační řád

Veškeré reklamace budou vyřízeny dle tohoto reklamačního řádu a také v souladu s ustanovaním zákona č.40/1964 Sb.

  1. V momentě, kdy je doručována zákazníkovi zásilka, je nutné, aby si zákazník překontroloval obal zásilky, zdali někde nění silně poškozen. Pokud balíček prokazuje známky poškozené, je nutné toto řešit přímo s dopravcem. Sepíše zápis o nepřevzetí z důvodu POŠKOZENÍ zásilky. Jakmile toto zákazník provede, je potřeba, aby co nejdříve o této skutečnosti informoval prodávajícího.

  2. Dále doporučujeme, aby zákazník ještě v přítomnosti dopravce zkontroloval obsah balíčku. V případě, že by bylo zboží poškozeno přepravou, je nutné zachovat se stejně jako v bodě č. 1. Na případné poškození způsobené přepravou nebude brát prodávající při reklamaci zřetel! Taková reklamace nebude uznána!

  3. I při osobním odběru je dobré překontrolovat obsah balíčku, na takové pozdější reklamace nemusí brát prodávající zřetel.

  4. Záruční doba je v souladu s Občanským zákoníkem stanovena na dobu 24 měsíců a vzniká v den převzetí zboží zákazníkem, ale to jen v případě, že nejsou porušovány bezpečnostní pokyny k udržování produktu. Dále pokud produkt není poničen špatnou manipulací.

  5.  Na šperky z bižuterní kovy působí přírodní živly, jako je slunce, voda, vítr, mráz, déšť - tímto šperky mohou ztratit svůj lesk i barvu, dále na šperky může negativně působit i tzv. agresivní pot, chlor, sauna, apod.. - na tyto změny se nevztahuje reklamace ani záruka!

  6. V případě, že je uznaná reklamace na nějaký produkt, tento produkt bude opraven nebo vyměněn a odeslán zpět zákazníkovi. 

  7. Pokud zákazník odesílá prodávajícímu zboží na reklamaci, je nutné, aby zboží nezasílal na dobírku, ale jako obyčejný nebo cenný balík.

  8. PRODÁVAJÍCÍ NEODPOVÍDÁ ZA VADY VZNIKLÉ NEVHODNOU MANIPULACÍ A NA ŠKODY VZNIKLÉ VIDITELNÝM MECHANICKÝM POŠKOZENÍM.

  9. Reklamace vyřizujte prosím na této adrese: Dana Crhonková, Holštejn 63, 679 13
  10. zákazník musí předem informovat prodávajícího o tom, že zasílá produkt k reklamaci (crhonkova.dana@gmail.com)

  11. k produktu, který zasílá zákazník k reklamaci musí být přiložena kopie účtenky/dokladu, u nového zboží původní obal a HLAVNĚ přiložen lístek s popisem a vady a podpisem zákazníkem (s tímto Vám rád pomůže sám prodávající - crhonkova.dana@gmail.com, 723 433 767)

  • ZÁVĚREM

  • Odesláním objednávky kupující plně akceptuje a respektuje ustanovaní smluvních podmínek a reklamačního řádu ve znění platném v den odeslání objednávky. V situacích, které nejsou uvedeny v těchto smluvních podmínkách a reklamačním řádu se  prodávající a kupující řídí platnými právními úpravamy, především Obchodním a Občanským zákoníkem.

POŠTOVNÉ A BALNÉ

ZPŮSOB DOPRAVY:
 
  1. Česká pošta - dobírka 
  2. Osobní vyzvednutí u nás 0,-
  3. Osobní rozvoz (nad 30kg)

CHCETE DOPRAVU ZDARMA?

  • MO objednávka min. 990,-  POŠTOVNÉ ZDARMA!
  • zasíláme Českou poštou 
  • VO objednávka min. 2000,-  POŠTOVNÉ ZDARMA!
  • zasíláme Českou poštou

CENÍK ZA DOBÍRKU:

  1. 79,- Kč (do 5kg)
  2. 119,- Kč (od 5 do 10kg)
  3. 149,- Kč (od 10 do 15kg)
  4. 179,- Kč (od 15 do 30kg)
  5. 199,- Kč (nad 30kg, os. rozvoz)

DODACÍ LHŮTA OBJEDNÁVKY

 
  • Objednávka za MO (maloobchodní ceny) má dodací lhůtu 2 až 7 prac. dnů ode dne, kdy Vám prodávající potvrdí a schválí objednávkový formulář/objednávkový e-mail

 

  • Objednávka za VO (velkoobchodní ceny) má dodací lhůtu 5 až 14 prac. dnů ode dne, kdy Vám prodávající potvrdí a schválí objednávkový formulář/objednávkový e-mail